PISNO OCENJEVANJE ZNANJA
Naloge esejskega tipa
Pri ocenjevanju nalog esejskega tipa lahko načeloma upoštevamo pričakovano število besed, ki je opredeljeno po posameznih letnikih, in sicer
- letnik od 200 do 400 besed,
- letnik od 300 do 500 besed,
- letnik od 500 do 700 besed,
- letnik najmanj 600 besed.
Ljubljana, avgust 2024
Aktiv slovenščine
PRAVILA OCENJEVANJA PO LETNIKIH
1. LETNIK
A: ŠOLSKA NALOGA: ocenjevanje je opisno, se ne točkuje.
- šolska naloga: prosti spis
- šolska naloga: literarni
B: KONTROLNA NALOGA: poenoten kriterij, ni ½ točk
- kontrolna naloga: naloge objektivnega tipa ali razčlemba neumetnostnega
- kontrolna naloga: naloge objektivnega tipa ali razčlemba neumetnostnega
C: USTNO OCENJEVANJE:
- ustna ocena: teme ocenjevanja določi učitelj in seznani dijake na
- ustna ocena teme ocenjevanja določi učitelj in seznani dijake na
Č: DOO
Z načinom pridobivanja ocen iz DOO dijake seznani učitelj na uri.
D: DOMAČE BRANJE
Besedila za domače branje so predpisana, z izborom in ocenjevanjem le-teh učitelj seznani dijake na uri.
2. LETNIK
A: ŠOLSKA NALOGA: ocenjevanje je opisno, se ne točkuje.
- šolska naloga: literarni spis
- šolska naloga: literarni
B: KONTROLNA NALOGA: poenoten kriterij, ni ½ točk
- kontrolna naloga: naloge objektivnega tipa ali razčlemba neumetnostnega
- kontrolna naloga: naloge objektivnega tipa ali razčlemba neumetnostnega
C: USTNO OCENJEVANJE:
- ustna ocena: teme ocenjevanja določi učitelj in seznani dijake na
- ustna ocena teme ocenjevanja določi učitelj in seznani dijake na
Č: DOO
Z načinom pridobivanja ocen iz DOO dijake seznani učitelj na uri.
D: DOMAČE BRANJE
Besedila za domače branje so predpisana, z izborom in ocenjevanjem le-teh učitelj seznani dijake na uri.
3. LETNIK
A: ŠOLSKA NALOGA: esej se točkuje po poenotenem kriteriju.
- šolska naloga: esej; temo določi učitelj in seznani dijake na
- šolska naloga: esej; temo določi učitelj in seznani dijake na
Če se izkaže, da dijak predpisanega besedila ni prebral in so zato v eseju vsebinske napake, se lahko tako nalogo oceni z negativno oceno.
B: KONTROLNA NALOGA: poenoten kriterij, ni ½ točk
- kontrolna naloga: razčlemba neumetnostnega
- kontrolna naloga: razčlemba neumetnostnega
C: USTNO OCENJEVANJE:
- ustna ocena: teme ocenjevanja določi učitelj in seznani dijake na
- ustna ocena teme ocenjevanja določi učitelj in seznani dijake na
Č: DOO
Z načinom pridobivanja ocen iz DOO dijake seznani učitelj na uri.
D: DOMAČE BRANJE
Besedila za domače branje so predpisana, z izborom in ocenjevanjem le-teh učitelj seznani dijake na uri.
4. LETNIK
A: ŠOLSKA NALOGA: esej se točkuje po poenotenem kriteriju.
- šolska naloga: esej; tematski sklop za tekoče
- šolska naloga: esej; tematski sklop za tekoče
Če se izkaže, da dijak predpisanega besedila ni prebral in so zato v eseju vsebinske napake, se lahko tako nalogo oceni z negativno oceno.
B: KONTROLNA NALOGA: poenoten kriterij, ni ½ točk
- kontrolna naloga: razčlemba neumetnostnega
- kontrolna naloga: razčlemba neumetnostnega
C: USTNO OCENJEVANJE:
- ustna ocena: teme ocenjevanja so izbrana besedila s seznama RIC-a za in 2. letnik.
- ustna ocena teme so izbrana besedila s seznama RIC-a za in 4. letnik.
Č: DOO
Z načinom pridobivanja ocen iz DOO dijake seznani učitelj na uri.
D: TEMATSKI SKLOP
Besedila so predpisana, z izborom in ocenjevanjem le-teh učitelj seznani dijake na uri.