Pisno ocenjevanje znanja – slovenščina

PISNO OCENJEVANJE ZNANJA

Naloge esejskega tipa

Pri ocenjevanju nalog esejskega tipa lahko načeloma upoštevamo pričakovano število besed, ki je opredeljeno po posameznih letnikih, in sicer

  • letnik od 200 do 400 besed,
  • letnik od 300 do 500 besed,
  • letnik od 500 do 700 besed,
  • letnik najmanj 600 besed.

Ljubljana, avgust 2024

Aktiv slovenščine

 

PRAVILA OCENJEVANJA PO LETNIKIH

1. LETNIK

 A: ŠOLSKA NALOGA: ocenjevanje je opisno, se ne točkuje.

  1. šolska naloga: prosti spis
  2. šolska naloga: literarni

B: KONTROLNA NALOGA: poenoten kriterij, ni ½ točk

  1. kontrolna naloga: naloge objektivnega tipa ali razčlemba neumetnostnega
  2. kontrolna naloga: naloge objektivnega tipa ali razčlemba neumetnostnega

C: USTNO OCENJEVANJE:

  1. ustna ocena: teme ocenjevanja določi učitelj in seznani dijake na
  2. ustna ocena teme ocenjevanja določi učitelj in seznani dijake na

Č: DOO

Z načinom pridobivanja ocen iz DOO dijake seznani učitelj na uri.

D: DOMAČE BRANJE

Besedila za domače branje so predpisana, z izborom in ocenjevanjem le-teh učitelj seznani dijake na uri.

2.  LETNIK

A: ŠOLSKA NALOGA: ocenjevanje je opisno, se ne točkuje.

  1. šolska naloga: literarni spis
  2. šolska naloga: literarni

B: KONTROLNA NALOGA: poenoten kriterij, ni ½ točk

  1. kontrolna naloga: naloge objektivnega tipa ali razčlemba neumetnostnega
  2. kontrolna naloga: naloge objektivnega tipa ali razčlemba neumetnostnega

C: USTNO OCENJEVANJE:

  1. ustna ocena: teme ocenjevanja določi učitelj in seznani dijake na
  2. ustna ocena teme ocenjevanja določi učitelj in seznani dijake na

Č: DOO

Z načinom pridobivanja ocen iz DOO dijake seznani učitelj na uri.

D: DOMAČE BRANJE

Besedila za domače branje so predpisana, z izborom in ocenjevanjem le-teh učitelj seznani dijake na uri.

3.  LETNIK

A: ŠOLSKA NALOGA: esej se točkuje po poenotenem kriteriju.

  1. šolska naloga: esej; temo določi učitelj in seznani dijake na
  2. šolska naloga: esej; temo določi učitelj in seznani dijake na

Če se izkaže, da dijak predpisanega besedila ni prebral in so zato v eseju vsebinske napake, se lahko tako nalogo oceni z negativno oceno.

B: KONTROLNA NALOGA: poenoten kriterij, ni ½ točk

  1. kontrolna naloga: razčlemba neumetnostnega
  2. kontrolna naloga: razčlemba neumetnostnega

C: USTNO OCENJEVANJE:

  1. ustna ocena: teme ocenjevanja določi učitelj in seznani dijake na
  2. ustna ocena teme ocenjevanja določi učitelj in seznani dijake na

Č: DOO

Z načinom pridobivanja ocen iz DOO dijake seznani učitelj na uri.

D: DOMAČE BRANJE

Besedila za domače branje so predpisana, z izborom in ocenjevanjem le-teh učitelj seznani dijake na uri.

4.  LETNIK

A: ŠOLSKA NALOGA: esej se točkuje po poenotenem kriteriju.

  1. šolska naloga: esej; tematski sklop za tekoče
  2. šolska naloga: esej; tematski sklop za tekoče

Če se izkaže, da dijak predpisanega besedila ni prebral in so zato v eseju vsebinske napake, se lahko tako nalogo oceni z negativno oceno.

B: KONTROLNA NALOGA: poenoten kriterij, ni ½ točk

  1. kontrolna naloga: razčlemba neumetnostnega
  2. kontrolna naloga: razčlemba neumetnostnega

C: USTNO OCENJEVANJE:

  1. ustna ocena: teme ocenjevanja so izbrana besedila s seznama RIC-a za in 2. letnik.
  2. ustna ocena teme so izbrana besedila s seznama RIC-a za in 4. letnik.

Č: DOO

Z načinom pridobivanja ocen iz DOO dijake seznani učitelj na uri.

D: TEMATSKI SKLOP

Besedila so predpisana, z izborom in ocenjevanjem le-teh učitelj seznani dijake na uri.