ATLETIKA
Ocena | Merila |
5 | Dijak-inja izvede osnovni element ali osnovne elemente tekoče in zanesljivo brez tehničnih napak in doseže odlične rezultate pri merjenju v posameznih atletskih disciplinah. |
4 | Dijak-inja izvede osnovni element ali osnovne elemente tekoče in zanesljivo z manjšimi tehničnimi napakami v enem od strukturnih delov elementa (npr. pri zaletu, metu ali pri odrivu). Doseže optimalne rezultate pri merjenju v posameznih atletskih disciplinah. |
3 | Dijak-inja izvede osnovni element ali osnovne elemente tekoče z manjšimi tehničnimi napakami v več strukturnih delih elementa (npr. pri zaletu, metu in odrivu) ali večjo tehnično napako v enem od strukturnih delov (npr. pri doskoku). Doseže dobre rezultate pri merjenju v posameznih atletskih disciplinah. |
2 Minimalni standard | Dijak-inja izvede osnovni element ali osnovne elemente z večjimi tehničnimi napakami in doseže temeljne rezultate pri merjenju v posameznih atletskih disciplinah. |
1 | Dijak-inja ne izvede enega ali več elementov, ki predstavljajo standard znanja iz učnega načrta in ne doseže temeljnih rezultatov pri merjenju v posameznih atletskih disciplinah. |
ŠPORTNA GIMNASTIKA
Ocena | Merila |
5 | Dijak-inja izvede osnovni element ali povezavo elementov samostojno, tekoče in zanesljivo brez tehničnih in estetskih napak. V praksi uporabi pojem varovanje drugega in samovarovanje. |
4 | Dijak-inja izvede osnovni element ali povezavo elementov samostojno, tekoče in zanesljivo z manjšimi estetskimi napakami. V praksi uporabi pojem varovanje drugega. |
3 | Dijak-inja izvede osnovni element ali povezavo elementov samostojno in tekoče z manjšimi tehničnimi in estetskimi napakami. |
2 Minimalni standard | Dijak-inja izvede osnovni element ali povezavo elementov samostojno z večjimi tehničnimi oziroma estetskimi napakami ali v olajšanih okoliščinah (npr. s pomočjo strmine) in/ali v prilagojeni obliki. |
1 | Dijak-inja ne izvede elementa ali njihove povezave |
RITMIČNA GIMNASTIKA
Ocena | Merila |
5 | Dijak-inja izvede nalogo oziroma sestavo samostojno, tekoče, zanesljivo, skladno z glasbo (če se izvaja na glasbo) in brez tehničnih ter estetskih napak. |
4 | Dijak-inja izvede nalogo oziroma sestavo samostojno, skladno z glasbo (če se izvaja na glasbo), a z manjšimi tehničnimi in estetskimi napakami. |
3 | Dijak-inja izvede nalogo oziroma sestavo samostojno, pretežno skladno z glasbo (če se izvaja na glasbo), a z večjimi tehničnimi in estetskimi napakami. |
2 Minimalni standard | Dijak-inja izvede nalogo oz. sestavo s pomočjo, manj zanesljivo, pretežno skladno z glasbo (če se izvaja na glasbo)in z večjo in več manjšimi tehničnimi in estetskimi napakami. |
1 | Dijak-inja ne opravi minimalnih zahtev izbrane naloge oz. sestave. |
PLES IN AEROBIKA
Ocena | Merila |
5 | Dijak-inja zapleše ples oz. koreografijo samostojno, tekoče in brez napak. Gibanje je estetsko, v sproščeni plesni drži in usklajeno z ritmom in tempom. |
4 | Dijak-inja zapleše ples oz. koreografijo samostojno, tekoče a z manjšimi napakami. Gibanje usklajuje z ritmom in tempom glasbe, plesna drža je sproščena |
3 | Dijak-inja zapleše ples oz. koreografijo samostojno, a z večjimi napakami. Gibanje je delno usklajeno z glasbo. Plesna drža je še sproščena. |
2 Minimalni standard | Dijak-inja zapleše ples oz. koreografijo z večjimi napakami. Gibanje težko usklajuje z glasbo, plesna drža je nesproščena, pogled mu-ji uhaja k nogam. |
1 | Dijak-inja ne zna zaplesati koreografije. Gibanja ne usklajuje z glasbo. |
IGRE Z ŽOGO – POSAMEZNI ELEMENTI
Ocena | Merila |
5 | Dijak-inja izvede celotno gibalno nalogo zanesljivo, tekoče, pravilno in skladno z navodili. |
4 | Dijak-inja izvede celotno nalogo skladno z navodili, vendar nekoliko manj zanesljivo oziroma z manjšo tehnično napako v posameznem delu gibanja. |
3 | Dijak-inja izvede izbrano nalogo tekoče, vendar manj zanesljivo in z manjšimi tehničnimi napakami v več delih gibanja. |
2 Minimalni standard | Dijak-inja izvede celotno gibanje skladno z navodili, manj zanesljivo in z večjo ter več manjšimi tehničnimi napakami (npr.: podajanje, strel na gol, met na koš, sprejemanje ali serviranje). |
1 | Dijak-inja izvede gibalno nalogo neusklajeno z navodili (npr.: napačna podaja) oziroma naredi drugo izvedbo naloge od zahtevane. |
IGRE Z ŽOGO- IGRA
Ocena | Merila |
5 | Igralec je v igri je dvostranski. Se pravilno postavlja in giblje, ima dober pregled nad dogajanjem v igri, uspešno sodeluje s soigralci. Igralne okoliščine rešuje taktično in tehnično pravilno in hitro. |
4 | Napadalec je dvostranski. Igra uspešno, vendar ne izstopa tako kot tisti z oceno 5. Se pravilno postavlja in giblje, ima dober pregled nad dogajanjem v igri in uspešno sodeluje s soigralci. Zaradi pomanjkljivosti v tehniki gibanja, nekoliko manj zanesljivo in uspešno rešuje igralne okoliščine. |
3 | Napadalec je enostranski. V napadu je koristen in dejaven. Zaradi slabše tehnike nima dobrega pregleda nad dogajanjem v igri. Hkrati mu slabša tehnika otežuje uspešno reševanje igralnih okoliščin in sodelovanje s soigralci. |
2 Minimalni standard | Napadalec je enostranski. Igra na meji koristnosti. V igri je manj opazen in dejaven. Zaradi slabega poznavanja ali neupoštevanja osnovni taktičnih načel (postavljanja na izhodiščno mesto, ohranjanja širine in ravnotežja med gibanjem), pogosto otežuje soigralcem igranje. |
1 | Napadalec je tako neuspešen ali pasiven, da vidno izstopa. Igra nekoristno, zmedeno in podrejeno. Zaradi slabe tehnike gibanja, dela prekrške, nima pregleda nad igralnim dogajanjem in ne sodeluje s soigralci. Tudi osnovna taktična načela (preža, postavljanja na izhodiščno mesto, ohranjanja širine in ravnotežja med gibanjem, Podajanje in lovljenja ter streli na vrata, meti na koš ali izvajanje napadalnega udarca) so mu tuja, zato vnaša zmedo v igro. |
TEST 5. ŽOG (košarkarski poligon)
Ocena | Merila |
5 | Dijakinja izvede poligon tehnično pravilno in doseže boljši čas od 50 sekund. |
4 | Dijakinja izvede poligon tehnično pravilno in doseže čas od 50 -55 sekund. |
3 | Dijakinja izvede poligon tehnično pravilno in doseže boljši čas od 55 -60 sekund. |
2 Minimalni standard | Dijakinja izvede poligon tehnično pravilno. |
1 | Dijakinja poligona ne izvede tehnično pravilno. |
PRAVILA IGER
Ocena | Merila |
5 | Dijak-inja popolnoma pravilno opiše vsaj štiri pravila, petega pa s pomočjo. |
4 | Dijak-inja popolnoma pravilno opiše vsaj tri pravila, dve pa s pomočjo. |
3 | Dijak-inja popolnoma pravilno opiše vsaj dve pravili, ostale tri pa s pomočjo. |
2 Minimalni standard | Dijak-inja s pomočjo pravilno pokaže in opiše vsaj dve pravili igre. |
1 | Dijak-inja ne prepozna nobenega izmed treh pravil iger. |
SODNIŠKI ZNAKI
Ocena | Merila |
5 | Dijak-inja popolnoma pravilno pokaže in opiše vsaj dva sodniška znaka, tretjega pa z manjšo pomočjo. |
4 | Dijak-inja popolnoma pravilno pokaže in opiše vsaj en sodniški znak, ostala dva pa z manjšo pomočjo. |
3 | Dijak-inja z manjšo pomočjo pravilno pokaže in opiše vsaj dva sodniška znaka. |
2 Minimalni standard | Dijak-inja z manjšo pomočjo pravilno pokaže in opiše vsaj en sodniški znak ali po učiteljevi demonstraciji prepozna vsaj dva sodniška znaka. |
1 | Dijak-inja ne prepozna nobenega izmed treh prikazanih sodniških znakov. |
VZDRŽLJIVOSTNI TEK 2400 metrov
Ocena pri vzdržljivostnemu teku je sestavljena iz treh sklopov. Vsak sklop se točkuje.
1.slop Aktivno sodelovanje
Dijaki ustrezno opravijo vse predvidene vadbene enote – 16 točk. (2 točki – vadbeno enoto izvede natančno, v območju zahtevane obremenitve (srčni utrip ali ocena učitelja); 1. točka – vadbeno enoto izvede v celoti, vendar pod območjem zahtevane obremenitve (srčni utrip ali ocena učitelja)
2. sklop Sposobnosti
- 3 točke, če razdaljo preteče v času: dijaki krajšem od 10.30 in dekleta krajšem od 12.00
- 2 točki, če razdaljo preteče v času: dijaki od 10.31 do 12.00 in dekleta od 12.01 do 13.30
- 1 točka, neprekinjeni tek 20 minut v pogovornem tempu
3. sklop Teoretično znanje o razvoju vzdržljivosti
- 2 točki – ustrezno razloži metode vadbe, zakonitosti razvijanja vzdržljivosti in komentira svoj napredek
- 1 točka – z manjšimi pomanjkljivostmi razloži metode vadbe, zakonitosti razvijanja vzdržljivosti in komentira svoj napredek
Ocena | Število doseženih točk |
5 | 19-21 |
4 | 16-18 |
3 | 13-15 |
2 Minimalni standard | 10-12 |
1 | do 10 |
TEST HOJE 2400 metrov
Ocena pri testu hoje je sestavljena iz treh sklopov. Vsak sklop se točkuje.
1.slop Aktivno sodelovanje
Dijaki ustrezno opravijo vse predvidene vadbene enote – 16 točk. (2 točki – vadbeno enoto izvede natančno, v območju zahtevane obremenitve (srčni utrip ali ocena učitelja); 1. točka – vadbeno enoto izvede v celoti, vendar pod območjem zahtevane obremenitve (srčni utrip ali ocena učitelja)
2. sklop Sposobnosti
- 3 točke, če razdaljo prehodi v času: krajšem od 16.30
- 2 točki, če razdaljo prehodi v času: od 16.31 do 18.00
- 1 točka, če razdaljo prehodi v času: od 18.01 do 20.30
3. sklop Teoretično znanje o razvoju vzdržljivosti
- 2 točki – ustrezno razloži metode vadbe, zakonitosti razvijanja vzdržljivosti in komentira svoj napredek
- 1 točka – z manjšimi pomanjkljivostmi razloži metode vadbe, zakonitosti razvijanja vzdržljivosti in komentira svoj napredek
Ocena | Število doseženih točk |
5 | 19-21 |
4 | 16-18 |
3 | 13-15 |
2 Minimalni standard | 10-12 |
1 | do 10 |
POLIGON 1
Ocena | Merila |
5 | Dijak na poligonu 1 doseže boljši čas od 67 sekund. Dijakinja na poligonu 1 doseže boljši čas od 75 sekund. |
4 | Dijak na poligonu 1 doseže čas med 67 in 72 sekundami. Dijakinja na poligonu 1 doseže čas med 75 in 80 sekundami. |
3 | Dijak na poligonu 1 doseže čas med 72 in 77 sekundami. Dijakinja na poligonu 1 doseže čas med 80 in 85 sekundami. |
2 Minimalni standard | Dijak na poligonu 1 doseže čas med 77 in 81 sekundami. Dijakinja na poligonu 1 doseže čas med 85 in 90 sekundami. |
1 | Dijak na poligonu 1 doseže čas slabši od 81 sekund. Dijakinja na poligonu 1 doseže čas slabši od 90 sekund. |
POLIGON 2
Ocena | Merila |
5 | Dijak na poligonu 2 doseže boljši čas od 85 sekund. Dijakinja na poligonu 2 doseže boljši čas od 95 sekund. |
4 | Dijak na poligonu 2 doseže čas med 85 in 100 sekundami. Dijakinja na poligonu 2 doseže čas med 95 in 110 sekundami. |
3 | Dijak na poligonu 2 doseže čas med 100 in 115 sekundami. Dijakinja na poligonu 2 doseže čas med 110 in 125 sekundami. |
2 Minimalni standard | Dijak na poligonu 2 doseže čas med 115 in 135 sekundami. Dijakinja na poligonu 2 doseže čas med 125 in 145 sekundami. |
1 | Dijak na poligonu 2 doseže čas slabši od 135 sekund. Dijakinja na poligonu 2 doseže čas slabši od 145 sekund. |
TEST 300
Ocena | Merila |
5 | Dijak v testu 300 doseže boljši čas od 9 minut in 45 sekund. Dijakinja v testu 300 doseže boljši čas od 10minut in 45 sekund. |
4 | Dijak v testu 300 doseže čas med 9 minut in 45 sekund in 10 minut in 30 sekundami. Dijakinja v testu 300 doseže čas med 10 minut in 45 sekund in 11 minut in 45 sekundami. |
3 | Dijak v testu 300 doseže čas med 10 minut in 30 sekund in 11 minutami in 15 sekundami. Dijakinja v testu 300 doseže čas med 11 minutami in 45 sekundami in 13 minutami. |
2 Minimalni standard | Dijak-inja opravi vse predvidene naloge. |
1 | Dijak-inja ne opravi vseh predvidenih nalog. |
TEST MOČI
Ocena | Merila |
5 | Dijak-inja v testu moči metrov opravi štiri serije predvidene sestave vaj v času od 12 minut ali manj |
4 | Dijak-inja opravi vsaj štiri serije predvidene sestave vaj |
3 | Dijak-inja opravi vsaj tri serije predvidene sestave vaj |
2 Minimalni standard | Dijak-inja opravi vsaj dve seriji predvidene sestave vaj |
1 | Dijak-inja ne opravi vsaj dveh serij predvidene sestave vaj |